zaterdag 29 januari 2011

Ivy en ik worden vriendinnen

Vanmiddag maakte ik het IVY broekje af, waar ik gisteravond al zo mee was opgeschoten. Het is een prachtig broekje geworden al zeg ik het zelf. Ik heb dan ook echt wel mijn best gedaan om heel netjes te naaien ;-). Het is een prettig patroon om te naaien van Cinderella *Zwergen* Mode.

Het stofje, de knoopjes en het bandje komen uit mijn voorraad, helemaal UseWhatYouHave dus. Ik heb me voorgenomen daar eerst uit te putten. Een voornemen waarvan ik weet dat ik me er prima aan kan houden zolang de nieuwe zomerstofjes nog slechts beperkt online zijn. Hahaha...

Maat 86/92 is een fijn broekje voor Rixt, het zit haar prima, ik heb geen aanpassing hoeven doen. Het geeft nog ruimte genoeg om te groeien, zonder dat het te groot oogt. Daar ben ik namelijk een beetje allergisch voor ;-).

Ivy en ik zijn vriendinnen geworden, ik ga er zeker nog meer maken in aanloop naar het voorjaar!

De foto's op model:

voorkant
achterkant
van de zijkant
blier famke
inspectie van de vlinders
en ook het kantje wordt beoordeeld

Geen opmerkingen: