zaterdag 22 januari 2011

Antonia #2

Voor Rixt maakte ik de tweede FM Antonia met lange mouwen. Het is de kleinste maat zonder naadtoeslag aan de panden en 4 cm verlengd. Bij de hals heb ik ook een paar cm aangetekend. Nu past hij beter dan het eerste exemplaar.




De mouwen heb ik van een verschillende kleur gemaakt, het zijn de roosjes van Stenzo meen ik. De effen rose stof van de panden was extreem rekbaar, dat naaide niet fijn. Zelfs zonder aan de stof te trekken, begon hij al te golven en dat was bij het halsboordje helemaal een crime. Maar goed, ondanks dat is het toch een leuk shirtje geworden.



De borduurtjes zijn van de serie LittleMissKitz van KleinerHimmel. Op het rugpand staat een Piepmatz vogeltje. Rixt vindt vooral de details van gouddraad erg leuk. Daar moet ze steeds even op wijzen haha...

Ik heb vanavond even snel de foto's op de paspop gemaakt. Kleine muis zat al in haar pyjamaatje na de badpret.

Geen opmerkingen: