zondag 2 oktober 2011

Dekentje haken (grannystripe)

Hoewel ik bezig was met een proefsjaal voor de kinderen, ben ik even overgestapt naar de haaknaald. Ik ontdekte namelijk een enorme fout in mijn breiwerk die ik moet uithalen en had gisteren écht geen zin om dat mijn humeur te laten bederven!

Op haar blog zag ik dit patroon van een gehaakt babydekentje, zo cute! Mijn dochter heeft voor haar 3e verjaardag deze week een babyborn pop gekregen van haar grote broer en daarom haak ik voor mijn poppenmoedertje een grannystripe dekentje. Ik ben al een aardig eindje op weg. Misschien krijg ik nog zo de smaak te pakken dat ik toch ook overstag ga voor een grote versie...hihi. Er gaat een besmettelijk virus rond op Sancho, maar voorlopig hou ik het klein!


 Riokatoen in rood-oranje-wit-rozetinten, haaknaald 3,5

En vandaag was zo bijzonder: 2 oktober 2011 en we vierden de verjaardag van Rixt voor familie en vrienden in de tuin! Het was erg gezellig en relaxt.

Alweer een dag met een gouden randje deze week!


Rixt en haar mem in dansjurk (aldus Rixt) zonder shirtjes eronder of vestjes erover... wat een kadootje: zulk mooi weer!

Geen opmerkingen: