zaterdag 13 december 2008

kerstgevoel?

Sinterklaas weer het land uit, kerst nadert... en toch ben ik er nog niet helemaal aan toe. Door de geboorte van onze dochter R. eind september ben ik in mijn beleving een maand 'kwijt'. Die eerste maand was voor mij een 'bubbel', waar maar heel weinig buitenwereld in door kon dringen. Heerlijk hoor, alleen het voelt daardoor nog helemaal niet als medio december, maar als november... Vanmiddag gaan we de kerstboom binnenzetten en versieren, dat draagt vast bij aan het kerstgevoel! Ondertussen knutsel ik verder met van alles en nog wat, ik ben aan het naaien met verschillende dingetjes voor Y. en R., kraamcadeautjes borduren en ik heb ook weer een begin van een sjaal op de pennen staan (van die leuke Pompom wol). Deze wordt voor mijn schoonmoeder, ik hoop dat ze hem leuk vindt. Ondertussen heb ik er zelf nog steeds geen haha... ik deel ze graag uit.
Ook heb ik de kriebels gekregen voor die leuke hertenkoppen uit het boek van Tone Finnanger: "Tilda's Winterwonderland"... en ik héb er stofjes voor liggen, het zou nog wel erg leuk zijn als zo'n hertenkrans hier aan de deur zou kunnen hangen vóór kerstmis! Het boek is dus onderweg als cadeautje aan mezelf, weer inspiratie genoeg op stapel! Nu nog de tijd vinden om het uit te voeren, dat is dan weer de kunst ;-)




Geen opmerkingen: