zondag 21 december 2008

Etsy

ik heb het gedaan ... en raak ik nu verslaafd? hoe lang moet ik wachten tot het er is? en zal het aan mijn verwachtingen voldoen? hihihi... waar ik het over heb? Stofjes kopen in het buitenland! Via Etsy kom je in een waar stoffenwalhalla... en kies dan maar eens.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor twee leveranciers, eentje in Japan en eentje in Amerika. Ik ben benieuwd wanneer het geleverd gaat worden. De Japanse stofjes en de Holly Anderson stofjes zullen ongetwijfeld verwerkt worden in kleding voor R. Van de Amy Butler stoffen wil ik onder andere een groot wandpaneel voor in de keuken maken waar ook de kunstwerken van Y een plaatsje aan kunnen krijgen. Ik denk dat er ook wel 2 kleinere panelen zullen worden bekleed als object voor de woonkamer. Ik heb 6x een hele yard genomen, dus dan zit ik niet meteen zonder ;-).

en dit zijn de andere stoffen waar ik me op kan verheugen!

Songbird in rose van Holly Anderson
Japanse Matrusjkastof


en nog wat andere japanse stofjes die door mijn aankoop niet meer op de site staan, dus die kan ik nu nog niet showen. Ik heb al van beide leveranciers de bevestiging gekregen dat het onderweg is hier naar toe! ohhhh... heb er nu al zin in!

Geen opmerkingen: