zondag 11 december 2011

Baby born verwen weekend

Gister had ik een offday, ik had een pesthumeur, het was duidelijk 'zo'n dag', want er ging van alles mis. Om daar wat afleiding van te zoeken, wilde ik graag wat maken. Ik wilde de negatieve stroom niet nog verder voeden en daarom heb ik me nog niet gewaagd aan de Farbenmix adventskalender, maar ben ik een setje voor de Babyborn van Rixt gaan maken.

Allereerst een luiertje van < hiereen beetje versmald voor de juiste maat.


En daarna aan de slag met het gratis patroon van Wollyonline. Dit is het geworden:


Er werd al flink mee geknuffeld vanochtend! Rixt vond dat de pop een hele mooie pyjama had gekregen... haha!

Vanmiddag maakte ik de bandana en de slofjes erbij. Nu is het setje compleet:



Ondanks dat het afwerkingsniveau best wat hoger had gekund, is mijn humeur er aardig van opgeknapt ;-)!

Geen opmerkingen: