zondag 7 juni 2009

Mag ik dansen?

Jaaaaaaaaaaaaaa, dat mocht! en het mocht HIER:




We zijn vrijdagavond last minute naar het concert van Guus Meeuwis geweest "Groots met een zachte G" met dank aan een heel flexibele opa en oma die net zo last minute van harte bereid waren op onze liefies te passen.

Samen hebben we heerlijk de bloemetjes buiten gezet, lekker zingen, lekker dansen, lekker SPRINGEN!!! we hebben genoten van Guus en van zijn gast Marco Borsato! Het liedje "dochters" zongen ze samen en uiteraard ben ik dat niet zonder tranen doorgekomen. Maar dat is ook juist het mooie aan dat lied toch, dat het je raakt? ;-)

Guus bedankt voor de heerlijke avond!

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Geweldig, hè zo'n last minute verrassing. Ik ben zaterdag met mijn man uitgeweest. Ik wist van niks en hoorde 's middags dat ik een rokje of een jurkje aan moest met hakken! We zijn naar "Momentum" geweest in het nieuwe Luxor Theater in Rotterdam en daarna naar Hotel New York voor een drankje na. Wij hebben ontzettend veel lol gehad, plezier voor het oor, oog en humor!

Zalig zo'n uitje, kan ik weer even op teren hoor!

Groetjes, Collie