zondag 22 februari 2009

Handwerkbeurs Zwolle 2009

Vandaag ben ik samen met 'Roosmarij' naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. We 'kenden' elkaar alleen maar van het forum en E-mailverkeer, dus het was erg leuk om te constateren dat er ook in real life een klik was: het was dan ook supergezellig! (Dankje Roosmarij!)
We waren er al om 10.00 en zijn vertrokken om 16.00 uur; we hebben de hele beursdag meegenomen. En er was toch veel moois! oeioeioei, wat verleidelijk allemaal... ik heb me bijna niet weten in te houden hahaha... zóveel leuke bandjes en kantjes (nieuw en vintage), knoopjes, stofjes, handige attributen, borduurgarens...
Hier zijn de foto's van mijn buit (wat nou economische crisis ;-) )





bandjes, kantjes, veeeeeeeeeeel bandjes en kantjes ;-D, knoopjes, hotfix set, steunstof, borduurgaren, box om het in op te bergen, yoyo voor bloemen, setje quiltstofjes, extra staander voor borduurklossen, een Matruska stenen kraal en 5 Roospatronen.

en als klap op de vuurpijl ben ik verliefd geworden op deze flowerfairy... de appelbloesem. Het paneel wil ik samen met het andere elfjeslapje gaan verwerken tot een quilt-achtige wandversiering voor mijn kleine meid.





Wat hebben we een heerlijke dag gehad, echt een dagje uit! De breigarens en het leren sokkenbreien heb ik uit veiligheid nog even links laten liggen... misschien volgend jaar ;-) want op de beurs was geen hobbytijd te koop helaas...

Geen opmerkingen: