zondag 13 oktober 2019

Rozeta CAL 2019 - week 1

Lang geleden dat ik mijn blog bijhield. Er was gewoon bijna geen tijd en ruimte voor creatieve hobby’s. Of überhaupt tijd voor hobby ;-). Maar inmiddels is mijn leven weer goed op orde en is er meer rust gekomen en heb ik ook weer zin om wat te doen. De kleintjes van toen zijn inmiddels beginnende pubers en 2 pubers in de bonus erbij maakt dat het hier altijd heel dynamisch is ❤️✌️.

Ook goed om dan weer wat ontspanning in de vorm van handwerken te hebben. En ik leer graag nieuwe dingen. Daar kwam alles samen met de nieuwe CAL van Scheepjes: Rozeta. Ik was op slag verliefd en gaf mezelf de Our Tribe kit DAWN cadeau.

Dit moet het eindresultaat worden na 11 weken haken.




Als proeflapje ben ik met colour crafter garen begonnen dat ik nog had van een andere deken. Ik haakte met de video mee die Esther van it’s al in a nutshell heeft gemaakt. Superduidelijke uitleg geeft zij, ik heb nog niet eens naar de geschreven uitleg gekeken.

En zo kwam het dat ik nu al op het eind van week 1 ben aangekomen met mijn ‘proeflapje’.

Week 1 Rozeta CAL 2019




Ik ga zo dadelijk beginnen aan de Our Tribe versie. Misschien maak ik er wel twee.

Ik hoop in elk geval met de Our Tribe bij te kunnen blijven met deze CAL en vind het leuk om de vorderingen bij te houden op mijn blog.





Geen opmerkingen: