dinsdag 14 april 2009

Stoffenspektakel 2de paasdag 2009

Gister was het stoffenspektakel in mijn woonplaats, en wat een heerlijk spektakel was het! zooooooveel stofjes, ik voelde me een kind in de snoepwinkel hihihi... Ik zou met een vriendin, maar die moest helaas verstek laten gaan (jammer W. in het najaar doen we het over, goed? *kus*). Gelukkig kon ik me in mijn eentje ook wel vermaken op de markt, het was behoorlijk druk en heerlijk weer, ik ben goed geslaagd weer naar huis gefietst met mijn buit:



Stofjes voor R, Y en voor mezelf om rokjes te maken, de voorbeelden aan de diverse kramen werkten heel inspirerend (en rok 3a Knipmode juli 2008 is inmiddels geknipt ;-) ), totaal 30 meter biaisband met ruitjes, streepjes en bloemetjes, 12 conen lockgaren, rood wit gestipt tafelzeil en 2 kaartjes versiersels die ik met mijn hotfix tang kan aanbrengen op kleding. Dit alles tentoongesteld op mijn vrolijke tulpen tafelzeil dat ik ook (lekker voordelig) op de markt heb gekocht. Hoezo, de lente in de bol?
:-D

Geen opmerkingen: